Keblinger

Keblinger
Assalamualaikum.. Semoga anda sentiasa dilimpahi rahmat Allah Taala

New Chapter

| Monday, January 9, 2017

Bismillahirramanirrahim..

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. *smile*


Assalamualaikum ku hulurkan bicara.. cewah! hahaha!


Setelah hampir 8 tahun menyepi dari dunia blog buat pertama kalinya pada hari ini 9 January 2017 aku 'up' entry baru.. Entry yang lama-lama tu aku padam dan biarlah ia menjadi kenangan yang terpahat di dalam hati sampai bila-bila.. Hmm rasa awkward pula nak menaip.. Actually tak tau nak tulis apa untuk intro blog ni.. tak de idea, blur, blank dan sewaktu dengannya.. 



Err.. Aku ni tak pandai nak menulis sangat pun yang aku tau merepek je.. haha! Apa-apa pun aku harap dengan penulisan kisah, pengalaman atau pandangan aku ni akan beri manfaat, akan beri inspirasi dan akan beri keceriaan kepada anda semua.. hahaha! enjoy reading and may Allah bless all of us.. ameen..

0 comments:


 

Copyright © 2010 Syakilla Azis♥